juni 5, 2017

Over Steve Jacobs

Voor, achter en tussen de schermen.

Innovatief, doelgericht, denker en vooral doener.

Na een lange en rijk gevulde loopbaan in de branche van marketeers richt hij in 2004 zijn eigen onderneming op: FMConsult. Daar ligt de focus vooral op zijn favoriete sporttak en de afkorting FM, zijnde field marketing. Kortom: de generalist wordt specialist.

Omdat de naam van een bedrijf nu eenmaal hoort te passen als een goed zittend jasje doopt Steve in 2013 de zaak om tot ShopTalk. Als zaakvoerder maakt hij hier optimaal gebruik van zijn competenties. Gepokt en gemazeld in verschillende velden én voorzien van een ruime bagage op het gebied van field marketing, merchandising en retail care. En net dat hybride kantje is de ‘key to succes’. Doe er uw voordeel mee!

Rust roest… meent Steve.

En daarom is het zaak om bij te blijven en permanent de vinger aan de pols te houden. Voeling houden met het werkveld en kennis van de metier vergroten. Dat gebeurt niet alleen tussen de muren of winkelrekken, maar zeker ook tussen de mensen. En waar kan dat beter dan bij verenigingen die midden de mensen staan? Die weten wat er leeft bij bedrijven groot en klein én hun klanten. Daarom is hij aangesloten bij Voka en actief als bestuurslid bij Unizo Hasselt.

En wat nog meer? Steve is Limburger, wat betekent dat klantvriendelijkheid en de wereldvermaarde ‘gastvrijheid’ in het DNA zit ingebakken.

Ervaringsdeskundige

Met meer dan 15 jaar ervaring kent Shoptalk als geen ander de knepen van het vak. Een expertise waarmee we bouwen aan uw merk en de eigen, unieke ervaring waar het voor staat. Onze bijzondere swing: oog voor verfijning, detail en uitstekende afwerking. Dat resulteert steeds in perfect uitgevoerde projecten. En die betekenen dan weer een absolute meerwaarde voor u én voor uw klant.

Een resultaat op maat

De sleutel tot succes? Het juiste product op het juiste moment, op de juiste plaats en aan de juiste prijs. Artikelen tonen, vernieuwen, verbeteren en winst optimaliseren. De klant overtuigen door een professionele en punctuele dienstverlening, met passie voor het product.

Een professionele combinatie van ervaring en beleving

Uw klanten, uw kostbaarste goed. Een prettige ervaring en positieve merkbeleving zorgen ervoor dat zij die bevindingen omzetten in loyauteit en lucratief koopgedrag. En da’s een traject dat we voor u in goede banen leidt. Met een professionele combinatie van ervaring en beleving. En met deze troeven:

  • Een bijzonder oog voor detail en een uitstekende afwerking
  • Perfecte en nette uitvoering
  • Volledige ontzorging
  • Meer dan 15 jaar ervaring
  • Gekend en bekend in de branche
  • 1 aanspreekpunt voor alle vragen

Een onvergetelijke indruk

Het geheim van goede merchandising? Het creëren van een meeslepende en zintuiglijke winkelervaring. We zeten alles op alles om het koopgedrag te beïnvloeden: via (visual) merchandising, retail displays, cross installaties, remodeling, mystery shopping enz. Daarmee worden producten en diensten tot leven gewekt en ontstaat er een persoonlijke dialoog met de klant. En juist die interactie is een uitstekend meetinstrument voor klantentevredenheid in het algemeen én klantenbinding in het bijzonder.

It’s all about experience

Eerst en vooral in de betekenis van klantbeleving. We zorgen voor een absolute meerwaarde: een totaalervaring in geurmarketing, fieldmarketing of merchandising. Die alle zintuigen prikkelt. En uitnodigt voor meer…