Archief

Waar komt de naam ‘Sole Orto’​ vandaan?

Waar komt de naam ‘Sole Orto’​ vandaan? OP 7 November 2019 organiseert Unizo Hasselt en Feniks accountants haar 2e Sole Orto Award in het smaaksalon te Hasselt! Maar waar komt de naam ‘Sole Orto’ vandaan? Een woordje uitleg van de Kunstenaar (Raf Verjans) zelf. SOLE ORTO MEMORIAL     Fruitmarkt HASSELT             1992               Solo Orto : uit het latijn letterlijke vertaling Lees meer overWaar komt de naam ‘Sole Orto’​ vandaan?[…]

Onze nieuwsbrief is weer de deur uit!

Doa ziet wier kèrmis ènne loch! Een week van feest in Hasselt voor groot en klein, gezellig kuieren over de Boudewijnlaan en het Dusartplein en achteraf nog wat shoppen in de binnenstad. Het worden drukke maanden, vorige zondag kenden we een succesvolle autoloze zondag. Oktober staat voor de deur met het Weekend van de Klant, Lees meer overOnze nieuwsbrief is weer de deur uit![…]

Infosessie overheidsopdrachten – Zaken doen met je stad

Heb je ooit overwogen om in te tekenen op een overheidsopdracht maar lijken de hoge complexiteit, de administratieve last en de tijdsdruk onoverkoombare drempels? Teken dan in op de infosessie overheidsopdrachten die door UNIZO Hasselt en de stad Hasselt wordt georganiseerd op woensdag 9 oktober, 19u45 in de raadzaal van ‘t Scheep, Limburgplein 1! Maak Lees meer overInfosessie overheidsopdrachten – Zaken doen met je stad[…]

Wat doet Unizo-Hasselt nu eigenlijk voor de Hasseltse ondernemer?

Een economisch vitale stad, waar handel en bedrijvigheid floreren, daar heeft iedereen baat bij. En daar is het UNIZO Hasselt nu net om te doen: een gunstig ondernemersklimaat ontwikkelen en een inspirerende plek voor ontmoeting en samenwerking. De slagkrachtige organisatie geeft mee vorm aan het beleid en is een trefpunt voor àlle ondernemers in alle Lees meer overWat doet Unizo-Hasselt nu eigenlijk voor de Hasseltse ondernemer?[…]

Wie wint de tweede Sole Orto Award?

Na Bol & Orchestra in 2017 reiken we op donderdag 7 november 2019 onze tweede Sole Orto Award uit. Met deze award willen we een Hasseltse ondernemer belonen die zich heeft laten opmerken en waar Hasselt fier op mag zijn. Deze feestavond in de prachtige zaal van het Smaaksalon beloofd een topevent te worden met Lees meer overWie wint de tweede Sole Orto Award?[…]

Consumenten (ver)leiden

En meesterwerken vereisen een ervaren hand. Als visual merchandiser weten we perfect hoe het de aandacht van de consument moet trekken en vasthouden. Het creëert miniatuurwerelden waarin de goederen centraal staan en biedt de klant een echte totaalervaring. Gegarandeerd tevreden klanten… die terugkomen voor meer!

Vertel uw winkelverhaal door Visual Merchandising

Balans tussen product aanbod en plezierige winkel ervaring

Het geheim van een prachtig ingerichte winkel? Remodeling installaties zorgen voor een goede balans tussen het productaanbod enerzijds en een prettige winkelervaring voor de klant anderzijds. Als ervaren marketeer weet Steve perfect hoe je mensen kan overtuigen en verleiden. Met doelgerichte marketingstrategieën zorgt het voor tevreden klanten en een winstgevende winkel. Een slimme strategie Werken met Lees meer overBalans tussen product aanbod en plezierige winkel ervaring[…]

field marketing & retail care

Stel jezelf of een collega kandidaat voor de Sole Orto Award 2019

Stel jezelf of een collega kandidaat voor de Sole Orto Award 2019 Na Bol & Orchestra in 2017 reiken we op donderdag 7 november 2019 onze tweede Sole Orto Award uit. Met deze award willen we een Hasseltse ondernemer belonen die zich heeft laten opmerken en waar Hasselt fier op mag zijn. Hou deze avond Lees meer overStel jezelf of een collega kandidaat voor de Sole Orto Award 2019[…]

Consumenten beleving, een zintuigelijke ervaring.

Consumenten beleving, een zintuigelijke ervaring.

Consumenten beleving, een zintuigelijke ervaring. Consumenten willen nu eenmaal geprikkeld worden, genieten, dingen uitproberen, grenzen verleggen, kortom klanten willen iets beleven. Het Geheim van een goede Visual Merchandising op de winkelvloer is het creëren van een boeiende en meeslepende zintuigelijke ervaring. Een optimale Shopping beleving creëert waarde voor de klant en waarde voor de onderneming. Zien Er Lees meer overConsumenten beleving, een zintuigelijke ervaring.[…]

Retail audit, een directe impact op verkoop

Retail audit, een directe impact op verkoop

Meten is weten met een Retail audit. Retail audit, een directe impact op verkoop Retail audits: Het uitvoeren van een Retail audit bij merchandising acties is van essentieel belang voor elk bedrijf die wil opbotsen tegen hun concurrenten. Dergelijke audits zijn van groot belang om ervoor te zorgen dat de producten ook correct worden weergegeven met voldoende stock achter Lees meer overRetail audit, een directe impact op verkoop[…]

field marketing & retail care

Lancering #winkelhier campagne

Lancering #winkelhier campagne Geslaagde lancering door gedelegeerd UNIZO Bestuurder Danny Van Assche bij La Bottega Hasselt De actie maakt deel uit van de campagne ‘Winkelhier’ die UNIZO vandaag heeft gelanceerd. Met de toch spraakmakende actie willen we de consument vooral aanzetten om lokaal te kopen, ook online. #winkelhier www.winkelhier.be